Začínáme s API Unreal Engine

Orientace

Hry, programy a editor Unreal jsou všechny postavené společností UnrealBuildTool. Každý je kompilován z modulů C ++, z nichž každá implementuje určitou oblast funkčnosti. Hra je cíl a váš herní kód je implementován v jednom nebo více modulech.

Kód v každém modulu může používat jiné moduly odkazem na ně v jejich pravidlech sestavení. Vytvoření pravidel pro každý modul jsou dány skripty C # s příponou .build.cs. Cílová pravidla jsou dána skripty C # s příponou .target.cs.

Moduly dodávané s modulem Unreal Engine jsou rozděleny do tří kategorií; Runtime, funkce Editoru a Nástroje pro vývojáře. Většina herní programování používá pouze moduly runtime a tři nejčastěji se vyskytující jsou Core, CoreUObject a Engine.

CoreModul Core poskytuje společný rámec pro komunikaci modulů Unreal; standardní sadu typů, matematickou knihovnu, knihovnu kontejnerů a mnoho hardwarových abstrakcí, které Unrealu umožňují běžet na mnoha platformách. Některé běžné témata jsou uvedeny níže. Kompletní dokumentace je k dispozici zde.

Základní typ : bool · float/double · int8 / int16 / int32 / int64 · uint8 / uint16 / uint32 / uint64 · ANSICHAR · TCHAR · FString
Matematika : FMath · FVector · FRotator · FTransform · FMatrix
Kontejner : TArray · TList · TMap
Ostatní : FName · FArchive · FOutputDevice

CoreUObject

Modul CoreUObject definuje UObject, základní třídu pro všechny spravované objekty v Unreal. Spravované objekty jsou klíčem k integraci s editorem, pro serializaci, replikaci sítě a informace o typu runtime. Třídy odvozené z UObject jsou shromažďovány. Některé běžné témata jsou uvedeny níže. Kompletní dokumentace je k dispozici zde.

Třída : UObject · UClass · UProperty · UPackage
Funkce : ConstructObject · FindObject · Cast · CastChecked

Engine

Modul Engine obsahuje funkce, které byste přidali ke hře. Herní svět, herci, postavy, fyzika a speciální efekty jsou zde definovány. Některé běžné témata jsou uvedeny níže. Kompletní dokumentace je k dispozici zde.

Herci : AActor · AVolume · AGameMode · AHUD ·
Zástěry : APawn · ACharacter · AWheeledVehicle
Ovladače : AController · AAIController · APlayerController
Komponenty : UActorComponent · UBrainComponent · UInputComponent · USkeletalMeshComponent · UParticleSystemComponent
Gameplay : UPlayer · ULocalPlayer · UWorld · ULevel
Aktiva : UTexture · UMaterial · UStaticMesh · USkeletalMesh · UParticleSystem

 

Vytvořeno: 01-05-2018
Aktualizace
: 29-12-2018
Verze Unreal Engine: 4.21
© 2018 - 2019 InaurisProject