V této části naleznete:
» Začátek
» Základy editoru
» Editor výřezů
» Režimy editoru
» Herci a geometrie
» Prohlížeč obsahu
» Osvětlení
» Materiály a stínování
» Blueprints Vizuální skriptování
» Programování
» Přehrávejte svou hru
Začínáme s Unreal Engine 4
Úvodní informace pro vývojáře začínající vytvářet hry s Unreal Engine
home / začínáme s unreal engine 4

Začínáme s Unreal Engine 4

Rychlý start interpreta Návrhář úrovně rychlého startu Programování rychlého spuštění
Terminologie Unreal Engine Nástroje a editory Unreal Engine 4 Pro vývojáře Unity
Doplňující informace:

  Požadovaný hardware a software
  Instalace Unreal Engine 4
  Stažení zdrojového kódu Unreal Engine
  Poznámky k vydání

Základy Editoru

Projekt je samostatná jednotka, která obsahuje veškerý obsah a kód, který tvoří jednotlivou hru a shoduje se sadou adresářů na vašem disku. Například na obrázku pod stromem hierarchie prohlížeče obsahu obsahuje stejnou strukturu adresářů nalezenou ve složce Projekt [Project] na vašem disku.

Přestože projekt je často odkazován na soubor .uproject s ním spojený, jsou to dva samostatné soubory, které existují vedle sebe. Projekt .provoz je referenční soubor používaný k vytváření, otevření nebo uložení souboru, zatímco projekt obsahuje všechny související soubory a složky.

Můžete vytvořit libovolný počet různých projektů, které mohou být udržovány a vyvíjeny paralelně. Jak motor (tak i editor) mohou snadno přepínat mezi nimi, což vám umožní pracovat na více hrách najednou nebo mít několik dalších testovacích projektů vedle vaší hlavní hry Project.

V editoru Unreal jsou scény, ve kterých vytváříte herní zážitek, obecně označovány jako Úrovně. Můžete si uvědomit úroveň 3D prostředí, do které umístíte sérii objektů a geometrií, abyste definovali svět, který vaši hráči zažijí. Jakýkoliv objekt, který je umístěn ve vašem světě, ať už je to světlo, oka nebo postava, je považován za herce. Technicky řečeno, Actor je programovací třída používaná v Unreal Engine k definování objektu, který má 3D polohu, rotaci a měřítko dat. Kvůli snadnosti však bude nejjednodušší myslet na herce jako na jakýkoli objekt, který lze umístit do svých úrovní.

Panel nástrojů Návrhář úrovně rychlého startu Editor úrovní
Sběr příkazů, který poskytuje rychlý přístup k běžně používaným nástrojům a operacím. Seznámení se základy editoru Unreal. Průvodce, který přehlíží návrh a konstrukci herních úrovní a prostředí.

Související videa

Úvod do editoru

Video Tutorial jsou v anglickém jazyce. Kompletní přehled video tutoriál naleznete v části: Unreal Engine - Video Tutoriál

Tato část obsahuje následující video tutorial:

  1. Přehled rozhraní UI
  2. Navigace výřezu
  3. Ortografické pohledy
  4. Zobrazit mody a zobrazit vlajky
  5. Umístění objektů na vaší úrovni
  6. Pohybující se objekty
  7. Rotující objekty
  8. Změna měřítka objektů
  9. Pohyb s kamerou
  10. Prohlížeč obsahu
  11. Přizpůsobení uživatelského rozhraní editoru

Editor výřezu

Viewports jsou vaše okna do světa, kter8 vytvoříte v Unreal. Ve hře, nebo může být použit jako plán. Zobrazovací výkresy aplikace Unreal Editor obsahují celou řadu nástrojů a vizualizátorů, které vám pomohou vidět přesně data, která potřebujete.

 
Základy výřezu Kontroly výřezů  
Základní koncepty a funkce výřezů v aplikaci Unreal Editor. Informace o různých schématech kontroly pro výřezy editoru.  

Režimy editoru

Panel režimů obsahuje výběr různých režimů nástrojů pro editor. Témata změní primární chování editoru úrovní pro specializovanou úlohu, jako je umisťování nových věcí do světa, vytváření geometrických kartáčů a svazků, malování na okách, vytváření listů a vyřezávání krajin.

   
Režimy editoru úrovně    
Sada nástrojů používaných k ovládání režimu je v současné době v novém tvaru štětce a vytváří se nová geometrie a objemy kartáčů.    

Herci a geometrie

Na své nejzákladnější úrovni vytváří vytváření úrovní umísťování položek do mapy v aplikaci Unreal Editor. Mezi tyto položky patří světová geometrie, dekorace ve formě kartáčů, statické oka, světla, starty hráčů, zbraně nebo vozidla. Které položky přidává projektový tým na úrovni.

Umístění herců Geometrické kartáčoví herci Transformace herců
Ukazuje, jak můžete místo herců hledat jako rekvizity, světla, kamery atd. Ve vašich úrovních. Průvodce pro použití kartáčů pro vytvoření geometrie úrovně v aplikaci Unreal Editor. Změna umístění, rotace a měřítka herců umístěných v úrovních.

Související videa

Úvod do tvorby úrovní

Video Tutorial jsou v anglickém jazyce. Kompletní přehled video tutoriál naleznete v části: Unreal Engine - Video Tutoriál

Tato část obsahuje následující video tutorial:

  1. Přehled
  2. Rozvržení geometrie
  3. Přidání okna a dveří
  4. Aplikace materiálů na geometrii
  5. Přidání podpěrných oken
  6. Dekorační podpěry
  7. Budování skleněných stěn
  8. Nastavení pro posuvné dveře
  9. Blueprint Doorway
  10. Blueprint Doorway účet
  11. Přidání rekvizit a osvětlení

 

Prohlížeč obsahu

Prohlížeč obsahu je primární oblastí aplikace Unreal Editor pro vytváření, import, organizaci, prohlížení a úpravu obsahu v aplikaci Unreal Editor. Poskytuje také schopnost spravovat obsah a provádět další užitečné operace s aktivy, jako je přejmenování, přesouvání, kopírování a prohlížení odkazů. Obsahový prohlížeč může vyhledávat a komunikovat se všemi prostředky ve hře.

Rychlý start interpreta Aktiva a balíčky Prohlížeč obsahu
Naučte se, jak začít s produktem Unreal Engine 4 jako tvůrce obsahu. Přehled aktiv a systému balíků používaných v systému Unreal Engine 4. Nástroj, který umožňuje spravovat balíkové soubory, organizovat, vytvářet a provádět užitečné operace s prostředky.

Osvětlení

Osvětlení scén se provádí pomocí světelných nástrojů, které působí jako světelné zdroje a obsahují vlastnosti pro určení vlastností světla, jako například:

  • Jak jasné je světlo
  • Jakou barvu má světlo

Tam jsou také různé druhy světla, které vydávají světlo různými způsoby. Například standardní žárovka vydává světlo ve všech směrech. V Unreal Engine se toto nazývá bodové světlo. Za jiných okolností je světlo vydáváno tak, že zadní část žárovky je neprůhledná, stejně jako světlo zaplavení. To by bylo bodové světlo. Venkovní osvětlení ze slunce - protože je tak daleko - pochází z jediného místa. Pro simulaci tohoto typu osvětlení je k dispozici směrové světlo.

V tomto návodu vytvoříte a rozsvítíte malý byt pomocí různých typů světelných technologií. Základy umístění světla v úrovních a jejich nastavení.

Materiály a stínování

Materiál je prostředek, který lze použít k ovládání vizuálního vzhledu scény. Na vysoké úrovni je pravděpodobně nejjednodušší uvažovat o materiálu jako o "barvě", která se na objekt aplikuje. Ale ani to nemůže být zavádějící, protože materiál doslova definuje typ povrchu, z něhož se zdá, že je váš objekt vytvořen. Můžete definovat jeho barvu, jak je lesklá, zda ji vidíte přes objekt, a mnohem více.

Z technického hlediska, když světlo narazí na povrch, materiál se používá k výpočtu toho, jak to interaguje s tímto povrchem. Tyto výpočty jsou založeny na vstupu materiálu z různých obrazů (textur) a matematických výrazů, jakož i různých vlastností, která jsou vlastní samostatnému materiálu.

Unreal Engine 4 používá fyzický model stínování. Namísto použití materiálu s libovolnými vlastnostmi (například Difúzní barva a Spekulární síla). Patří sem základní barva, kovová, zrcadlová a drsnost.

   
Základní pojmy materiálu    
Úvodní dokument o materiálech UE4 ao tom, jak fungují.    

Související videa

Úvod do materiálů

Video Tutorial jsou v anglickém jazyce. Kompletní přehled video tutoriál naleznete v části: Unreal Engine - Video Tutoriál

Tato část obsahuje následující video tutorial:

  1. Přehled
  2. Vytvoření základního materiálu
  3. Přidání textur k materiálu
  4. Používání masky v materiálech
  5. Používání masky v materiálech: pokračování
  6. Komentovat a zlepšovat materiály
  7. Kontrola materiálového grafu
  8. Instance materiálu
  9. Dynamické instance materiálu
  10. Dynamické instance materiálu: pokračování

Blueprints Vizuální skriptování

Vizuální skriptovací systém Blueprints v systému Unreal Engine je kompletní herní skriptovací systém založený na konceptu používání uzlu založeného rozhraní. Stejně jako u mnoha běžných skriptovacích jazyků, používá se k definování objektově orientovaných (OO) tříd nebo objektů v engine. Když používáte UE4, objevíte často, že objekty definované v dokumentu Blueprint jsou označovány jako "Blueprints".

Tento systém je extrémně flexibilní a výkonný, protože poskytuje návrhářům možnost používat celou řadu konceptů a nástrojů, které jsou obecně k dispozici pouze programátorům. Navíc značka specifická pro Blueprint, která je k dispozici v implementaci C ++ společnosti Unreal Engine, umožňuje programátorům vytvářet základní systémy, které mohou projektanti rozšířit.

   
Úvod do Blueprints    
Pokud právě začínáte s programem Blueprints, poskytuje to přehled na vysoké úrovni o tom, co jsou a co mohou dělat.    

Související videa

Úvod do Blueprints

Video Tutorial jsou v anglickém jazyce. Kompletní přehled video tutoriál naleznete v části: Unreal Engine - Video Tutoriál

Tato část obsahuje následující video tutorial:

  1. Úvod do Blueprints
  2. Zapnutí světla prostřednictvím úrovně BP
  3. Přepínání světla s úrovní BP
  4. Vytvoření třídy BP
  5. Přidávání komponent do třídy BP
  6. Přidání funkce do třídy BP
  7. Použití vstupů pro řízení třídy BP
  8. Přizpůsobení konstrukce skriptů
  9. Pracovní tok součásti editoru úrovní

Programování

Implementace hry a úprava engine jsou základní aspekty každého herního projektu. Unreal Engine vám dává možnost implementovat hraní prostřednictvím kódu nebo vizuálně pomocí Blueprintů nebo dokonce vytvořit plugin, který modifikuje nebo rozšiřuje engine a editor tak, aby přidal zcela vlastní funkcionalitu pro návrháře nebo umělce k použití.

Programovací příručka Nastavení Visual Studio pro UE4 Programování rychlého spuštění
Informace pro vývojáře s Unreal Engine. Tipy, triky a techniky pro nastavení aplikace Visual Studio pro vývoj s nástrojem Unreal Engine 4. Vytvořte svůj první projekt s kódem a přidejte novou třídu C ++.
 
Základy programování Rychlý průvodce hraní her  
Informace pro vývojáře s Unreal Engine. Stručný přehled tříd pro herní pravidla, znaky, řadiče, uživatelské rozhraní atd., Které tvoří rámec pro hru.  

Související videa

C ++ třetí osoba s baterií kolektoru napájení

Video Tutorial jsou v anglickém jazyce. Kompletní přehled video tutoriál naleznete v části: Unreal Engine - Video Tutoriál

Tato část obsahuje následující video tutorial:

  1. Úvod
  2. Vytvoření základní úrovně
  3. Vyzvednutí vytvořené první třídy
  4. Přidání proměnných a funkcí
  5. Vyzvednutí rozšířené třídy
  6. Vytvoření objemu tření
  7. Definování co rozmnožit
  8. Nastavení časovače pro tření
  9. Rozšíření třídy znaků
  10. Sběr nálepek
  11. Přidání síly do hry
  12. Zapnutí znaku
  13. Vypnutí znaku
  14. Změna rychlosti a materiálu znaků
  15. Přidávání částic do pickupu
  16. Povolení UMG
  17. Vytvoření modulu HUD Blueprint
  18. Nastavení stavů Play
  19. Přepínání objemů plodin
  20. Manipulace s novými státy Play
  21. Přidání dokončovacích dotek

Přehrávejte svou hru

Otestujte a laděte své úrovně hraní pomocí zabudovaných funkcí aplikace Unreal Engine. Získejte zpětnou vazbu v reálném čase přímo v editoru pomocí režimu Play In Editor a dokonce i prohlížet a manipulovat s objekty ve hře, zatímco je spuštěn pomocí režimu Simulate v editoru. Proveďte změny v kódu hry, překompilujte a aktualizujte hru během přehrávání pomocí programu Hot Reload.

Testování v editoru
Dokumentace o testování v editoru a o tom, jak hru hrát a simulovat přímo v zobrazení.


Verze Unreal Engine: 2.0 | © 2018 InaurisProject