Programovací příručka
Informace pro vývojáře s Unreal Engine
home / programovací příručka

Unreal Engine 4 poskytuje dvě sady nástrojů pro programátory, které mohou být také použity v tandemu pro urychlení vývojových pracovních postupů. Nové třídy hratelnosti, elementy uživatelského rozhraní Slate a Canvas a funkčnost editoru mohou být napsány pomocí C ++ a všechny změny se projeví v aplikaci Unreal Editor po kompilaci s aplikací Visual Studio nebo XCode. Vizuální skriptovací systém Blueprints je robustní nástroj, který umožňuje vytváření tříd v editoru prostřednictvím propojení funkčních bloků a odkazů na vlastnosti.

Třídy C ++ mohou být použity jako základna pro třídy Blueprint, a tak mohou programátoři nastavit základní hratelnosti, které jsou pak sub-klasifikovány a iterated na úrovni návrhářů.

Začínáme
 

Nastavení pro vývoj
   

Unreal Engine Architektura
Ať už programujete s C ++, Blueprints nebo kombinací obou, základní architektura Unreal je stejná.
   

Herní Architektura
Ať už programujete s C ++, Blueprints nebo kombinací obou, základní architektura Unreal je stejná.
   


Verze Unreal Engine: 2.0 | © 2018 InaurisProject