Vizuální skriptování Blueprints
Přehled použití vizuálního skriptovacího systému Blueprint pro hraní her
home / blueprints vizuální skriptování

Blueprints Visual Scripting systém v Unreal Engine je kompletní herní skriptovací systém založený na konceptu používání uzlového rozhraní pro vytvoření herních prvků z Unreal Editoru. Stejně jako u mnoha běžných skriptovacích jazyků, používá se k definování tříd objektů (OO) nebo objektů v motoru. Jak používáte UE4, často zjistíte, že objekty definované pomocí programu Blueprint jsou označovány jako "Blueprints".

Tento systém je extrémně flexibilní a výkonný, protože umožňuje konstruktérům prakticky využít celou řadu konceptů a nástrojů, které jsou obecně k dispozici pouze programátorům. Navíc značka specifická pro Blueprint, která je k dispozici v implementaci C ++ společnosti Unreal Engine, umožňuje programátorům vytvářet základní systémy, které mohou projektanti rozšířit.

Začínáme

Úvod do Blueprints Průvodce rychlým spuštěním projektů Blueprints
Pokud právě začínáte s programem Blueprints, poskytuje to přehled na vysoké úrovni o tom, co jsou a co mohou dělat. Začněte a vytvořte si svůj první Blueprint

Obecné skriptování

Referenční příručka editoru Blueprint Základní skriptování
Na stránce Reference editoru Blueprint jsou načrtnuty prvky Interface Editoru Blueprint a jeho základní pokyny k použití. Získejte obecný přehled o proměnných a toku výkresu vizuálního skriptovacího systému BLueprints.

Referenční uzel modelu Unreal Engine Blueprint

 
Referenční uzel Blueprint  
Odkaz na rozhraní API Blueprint pro společnost Unreal Engine  

Budování Blueprints

Editor Blueprint Cheat Sheet Anatomie návrhu Osvědčené postupy Blueprint Blueprints - Jak to je Nástroje pracovního postupu Blueprint
Odkaz na zkratky Blueprint a užitečné akce. Uživatelská příručka je zdrojový kód pro výuku různých částí výkresů a uzlů, které jsou k dispozici pro použití v grafech Blueprint. Tipy a triky, které vám pomohou při rozhodování o tom, kdy používat Blueprints a jak je nejlépe nastavit. Stránka Blueprint How To obsahuje několik krátkých návodů pro práci s Blueprint. Nástroje, jako je komentování a hraniční body, umožňují sledovat tok vašeho kódu a dělat poznámky pro sebe nebo spoluhráče pracující se stejným systémem.

Komunikace Blueprint

Rozhraní Blueprint Event Dispatchers Přímé komunikace Blueprint Použití komunikace Blueprint Projekt komunikace Blueprint
Modely, které deklarují funkce pro definování rozhraní mezi moduly Blueprints. Ukázka toho, jak událost nazvaná v jednom Blueprint může provádět události v jiném. Jak používat funkce, události a proměnné jednoho Blueprint z jiného modulu. Přehled, kdy používat různé metody Blueprint Communications. Ukázkový projekt vytvořený pomocí různých metod komunikace Blueprint.

Dělat více s plány

Technická příručka Blueprints Matematický výrazový uzel Uzly online relace Uzly nápovědy mobilních patchů Náhodné streamy
Technická příručka pro programátory pracující s Blueprint. Matematický uzel vyjadřuje matematický výraz a vytvoří příslušný podstavec pro vytvoření tohoto výrazu. Popisuje různé typy uzlů online a chyby souvisejících s Blueprint. Popisuje různé typy uzlů online a chyby souvisejících s Blueprint. Popisuje různé typy uzlů Blueprint pro nástroj Mobilní patch.
 
Časové osy Knihovna maker Blueprint Bitmapové proměnné Blueprint Specializované skupiny uzlů  
Tento dokument obsahuje přehled časových horizontů v modelech Unreal Engine 4 Blueprints. Modely, které deklarují a definují makra pro opětovné použití v jiných modifikacích. Celočíselné proměnné Blueprint mohou být deklarovány jako bitové masky pro uložení binárních příznaků kompaktnějším způsobem. Stručný přehled všech specializovaných skupn uzlů. které jsou k dispozici v Blueprints.  

Verze Unreal Engine: 2.0 | © 2018 InaurisProject